Exercitii pentru un abdomen plat

exercitii-pentru-abdomen-platToate femeile isi doresc sa aiba una abdomen plat, sa nu fie nevoite sa isi  „traga burta” in anumte situatii sau sa incerce sa isi ascund celulita.  In acest articol va vom prezenta 5 exercitii care va vor ajuta sa obtineti un abdomen plat.

Foarte important este sa lucrati zona abdominala, minim de 3 ori pe saptamana. Daca aveti burta destul de mare iar exerctiile vi se vor parea foarte greu de realizat, va recomandam sa incepeti  perioada de antrenament cu niste alergari pentru a da jos din kilograme.

1 Culcat pe spate, mainile la ceafa, picioarele incrucisate la 90 grade, ridica lent trunchiul. Acest exercitiu lucreaza muschii abdomenului superior.

2 Culcat pe spate, mainile la ceafa, piciorul stang sprijinit pe cel drept, ridica trunchiul ducand cotul drept spre genunchiul stang. Schimba apoi partea. Acest exercitiu lucreaza muschii oblici.

3 Culcat pe spate, picioarele indoite la 90 grade, mainile pe genunchi, ridica trunchiul intinzand picioarele si ducand mainile spre varful acestora. Acest exercitiu lucreaza muschii abdomenului superior.

4 Culcat pe spate, piciorul drept pe sol, piciorul stang intins, mana dreapta sus, ridica lent trunchiul ducand mana spre varful piciorului. Schimba apoi partea. Acest exercitiu lucreaza muschii oblici.

5 Culcat pe spate, mainile sub regiunea lombara, picioarele sus, coboara alternativ cate un picior mentinand umerii pe saltea. Acest exercitiu lucreaza muschii abdomenului inferior.

Recomandam cate un exercitiu pe zi timp de 3 zile pe saptamana. Fiecare exercitiu pentru abdomen trebuie realizat in 3 serii a cate minim 15 repetari.

Dupa o luna de antrenament veti avea un abdomen de invidiat!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *